Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

MIA ΚΟΥΝΙΑ ΜΑΓΙΚΗ


- Πατέρα τι κάνεις εκεί ; τι μαστορεύεις πάλι ; .Ρώτησε και τα μεγάλα παιδικά της μάτια προσπαθούσαν γεμάτα απορία να μαντέψουν τι κατασκεύαζε τόση ώρα ο πατέρας  σκυμμένος πάνω σε μια   σανίδα που την είχε κόψει και προσπαθούσε να την λειάνει .
Ήταν ήδη  προχωρημένη Άνοιξη κοντά στο Πάσχα ,ο βαρύς χειμώνας είχε αποχωρίσει , τα δένδρα ήσαν κατάφορτα από άνθη και ο τόπος μοσχομύριζε γλυκά .Τα πρώτα χελιδόνια έφτιαχναν τις φωλιές τους στους τοίχους και κάτω από τις στέγες των σπιτιών  και τα παιδιά χαιρόταν γιατί πλησίαζε το Πάσχα που ήταν η χαρά της παιδικής τους ηλικίας .Μόλις άρχιζαν οι δεκαπενθήμερες διακοπές θα τους αγόραζαν καινούρια ρούχα και παπούτσια ,λαμπάδες και πασχαλινά σοκολατένια αυγά και λαγουδάκια και η μαμά θα έβαφε τα κόκκινα αυγά , θα έπλαθε τα αφράτα της τσουρέκια και όλη η γειτονιά θα μοσχομύριζε ,θα έτρωγαν αυτά ,θα έτρωγε ο ουρανός θα έτρωγε και  η ψυχή τους .
Εκείνες τις μέρες θα άρχιζαν και οι ετοιμασίες στον κήπο .Ο πατέρας θα έσκαβε και θα αφράτευε το χώμα που το είχαν σκληρύνει οι παγωνιές και θα το ετοίμαζε για να δεχθεί τα νέα φυτά  . Μόλις τέλειωνε με τα σκαψίματα θα φύτευε μαρούλια και ντοματιές ,πιπεριές και αγγουράκια και όλα τα εποχικά ζαρζαβατικά της άνοιξης και του καλοκαιριού, .
Όμως τώρα κάτι νέο ετοίμαζε ,κάτι που δεν το είχε ξαναδεί .Προσπαθούσε να μαντέψει ,τον ρώτησε τον ξαναρώτησε μα απόκριση δεν πήρε .Μονάχα χαμογελούσε καλοκάγαθα και που και που την χάιδευε με το βλέμμα του κάθε που πλησίαζε να ρίξει μια κλεφτή ματιά .
-Μα θα μου πεις επιτελούς τι φιάχνεις εκεί ; Toν ρώτησε και πάλι .
-Πήγαινε να παίξεις και όταν θα σε φωνάξω  έλα  και θα καταλάβεις ! της αποκρίθηκε .
Έτσι και έκανε .Πήγε βαριεστημένα να παίξει πιο κει και περίμενε να την φωνάξει. Κάποια στιγμή μετά από ώρα την κάλεσε να πάει κοντά .Ήδη είχε πετάξει τα δυο σχοινιά πάνω στο πιο γερο κλαδί της τεράστιας βερικοκιάς και προσπαθούσε να στερεώσει επάνω τους την σανίδα .
-Κατάλαβες τώρα ; την ρώτησε γελώντας !
-Με μιας το πρόσωπο της φωτίστηκε ,χτύπησε τα χεράκια της με χαρά και φώναξε : ωωωω μπαμπά ! μια κούνια ! τι όμορφη που είναι ! μπαμπά σ ευχαριστώ !
Εκείνο το απόγευμα ήταν ένα από  τα πιο ευτυχισμένα της παιδικής της ηλικίας ,αλλά και αργότερα γιατί γέμισε τις μέρες της με χαρούμενες στιγμές ανέμελου παιχνιδιού και ώρες ξέγνοιαστες και ευτυχισμένες με ένα παιχνίδι φτιαγμένο απ τα ευλογημένα χέρια του πατέρα της. 
Ανέβαινε στην κούνια και  έτσι όπως πήγαινε πολύ ψηλά άγγιζε τα σύννεφα και γη και ουρανός γινόταν το ένα κι αυτή σκαρφάλωνε στις ράχες των πουλιών  και πετούσε μαζί τους και έκανε ταξίδια  σε μια χώρα που ποτέ δεν μπόρεσε κανείς να δει , ούτε  να φτάσει μα ούτε και να περιγράψει και ήταν τόσο έντονη η χαρά και η συγκίνηση που τώρα ακόμα αναπολώντας εκείνες τις  μέρες τις μακρινές θυμάται με σιγουριά πως πράγματι βρέθηκε και έζησε κάποτε εκεί .

16 σχόλια:

  1. Ωραία ανάρτηση Ολυμπία, πιστεύω ότι περιέχει τμήμα των παιδικών αναμνήσεων σου, εξού και το βαθύ συναίσθημα που εκπέμπει...
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι τοσο μακρυνη αναμνηση που μοιαζει σαν παραμύθι ! Σ ευχαριστω Βασίλη ,αντευχομαι για ενα Καλό και χαρουμενο Πασχα !

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησες Ολυμπία μου!!! τι όμορφο κείμενο !!!! σε ευχαριστώ !!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψυχουλα μου καλη ! δεν ξερω τι να σου γραψω ,θα ηθελα κιαν ηταν δυνατον να μπορουσα με ενα τροπο μαγικο να σε κανω να το βιωσεις μα δεν μπορω παρα μοναχα να στο αφιέρωσω με αγαπη !

      Διαγραφή
  3. Ολυμπία καλησπέρα.
    Πολύ όμορφο, τρυφερό, γεμάτο αισθήματα.
    Οι παιδικές αναμνήσεις παρουσιάζονται με πολύ συγκινητικό τρόπο και ωραίες εικόνες.
    Να έχεις καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πραγματι ενα χαρουμενο Πασχα και το φετινό ... μια διαδοχη ευχαριστων γεγονοτων ηρθε να συμπληρωσει η βαφτιση του εγγονουλη μου ! σε ευχαριστω πολυ !

      Διαγραφή
  4. Όμορφη ανάρτηση Ολυμπία.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαχαριστω πολυ Μαρια μου ! ελπιζω να περασες κιεσυ καλα οπως κιεγω που οπως εγραψα παραπανω ειχαμε τα βαφτισια του μικρουλη μας εγγονου !

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικά όμορφη ανάρτηση.
    Σου εύχομαι το παιδί που φιλοξενείται στα φυλλοκάρδια σου να σε ενυδατώνει πάντα με την δροσιά μιας αιώνιας νιότης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Λυγερη ,οι πιο ομορφες εγγραφες ειναι θυμησες απο την παιδικη μου ηλικια ...ελπιζω ολοι οι καλοι φιλοι να το εχετε προσεξει και να συμφωνειτε σαυτο ! νασαι καλα σευχαριστω !

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Ολυμπία! :)
    Αυτό είναι για εσένα!

    https://lygsym2.blogspot.gr/2018/04/blogo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Λυγερη μου ! τι εχουμε εδω ? παιχιδακι ? χαιρομαι που μου δινεις την ευκαιρια να συμμετεχω κιεγω ! μονο που λογω αφηρημάδας και απιστευτης απροσεξιας "εστειλα" τα windows στον καιαδα και τωρα δεν εχω υπολογιστη ...μπηκα σημερα μετα απο μερες απο τον η/υ της δουλειας και για λιγο ...γιαυτο επετρεψε μου να συμμετεχω μεν αλλα με πολυ αργους ρυθμους ...ελπιζω να μην πιασω φθινοπωρο ! :)

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ιστορία Ολυμπία μου! Πάλι γοητεύτηκα και λικνίστηκα στην κούνια σου σαν νανούρισμα! Πολλά φιλιά! Οσονούπω θα βάλω την άλλη ιστορία σου ανάρτηση! Όχι αυτήν την εβδομάδα είναι αφιερωμένη στον Αβγουλίνο. χαχα Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαιρη σευχαριστω πολυ και συγνωμη ζητω τοσο απο σενα οσο και απο τους υπολοιπους φιλους που καθυστερησα να απαντησω ...εξηγω τον λογο παραπανω στην απαντηση μου στη Λυγερη ...αν θα επρεπε να πριγραψω τον εαυτο μου ειναι η απιστευτη αφηρημάδα και βιασύνη μου που πολλες φορες με οδηγει να κανω ασυγχωρητα λαθη ...αλλα αυτα συμβαινουν και στις καλυτερες οικογενειες ! αχχαχα επιφυλάσσομαι μολις εχω σωστη προσβαση σε υπολογιστη για τη συνεχεια ! Να εισαι καλα !

      Διαγραφή
  8. Όμορφη παιδική ηλικία Ολυμπία μου. Και οι εγγραφές σου σαν κι αυτή μας ταξιδεύουν στα δικά μας χρόνια που σαν παιδιά ήμασταν ανέμελα!!
    Πώς και έσβησες τα γουίντοους; Αυτό θέλει ειδικό χειρισμό. Και τώρα; Να τα ξαναβάλεις δεν μπορείς;
    Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημά σου να μην αργούμε να σε απολαύσουμε
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα να κανω επαναφορα του συστηματος γιατι μου εβγαζε μηνυμα στο skype οτι υπαρχει προβλημα συμβατοτητας και εκεινη την ωρα καποιος μου μιλησε και τσουπ ! πατησα καταλαθος ποιος ξερει τι ! και πανε ολα ! ευτυχως ελπιζω δηλαδη να μην εχουν χαθει τα αρχεια μου γιατι μεσα σαυτα ηταν και το αρχειο του pathfinder που εκανα τοσο κοπο να το κρατησω ...απλα πρεπει να περιμενω μεχρι την επομενη φορα που θα ανεβω Σερρες να μου το φτιαξει ο γαμπρος μου που ασχολειται ... ελπιζω να γινει συντομα ...μεχρι τοτε θα μπαινω στα μουλωχτά και για λιγο ! :) ευχαριστω για το περασμα ...σε φιλω !

      Διαγραφή