Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

William Shakespeare

                      φωτο Oly

Δεν έχω θυμό μέσα μου!
Δεν έχω έχθρα για κανέναν!
Όμως μέσα μου κοιμάται μια λύπη!
Πρόσεχε μην μου την ξυπνάς!
Κι η λύπη όταν την ξυπνάς γίνεται θάνατος!
Μην μου ξυπνάς την λύπη μέσα μου.
Άστην να κοιμηθεί, να γαληνέψει και να ξεχαστεί.
Θα θελα να μπορούσα να θυμώσω και να φωνάξω.
Να ξεσπάσω, να κλάψω, να εκδικηθώ.
Μόνο που τίποτα από αυτά δεν θέλω να κάνω.
Το μόνο που θέλω είναι να κοιμίσω την λύπη μου.
Να την κοιμίσω και να την ξεχάσω.
Όπως κάνω ότι ξεχνώ τόσα πράγματα.
Κι ας μην τα ξεχνώ.
Θέλω να περπατήσω και να μυρίσω νυχτολούλουδο.
Να περιπλανηθώ σε δρομάκια άγνωστα.
Θέλω να μετακομίσω σε καινούρια γειτονιά.
Να περπατήσω τους δρόμους της και να ανακαλύψω καινούρια μυστικά.
Τόσα θέλω, μόνο που δεν ξέρω τι μπορώ.
Ή μήπως μπορώ ότι θέλω;
Σε θυμάμαι να μου λες, πως πρέπει στον εχθρό να χαμογελώ, γιατί έτσι τον πανικοβάλλω.
Σου χαμογελώ και σε κοιτώ στα μάτια.
Τώρα πια, ξέρω τα ψέματα πίσω από τις καλά κρυμμένες αλήθειες σου.
Είναι όλα τόσο ξεκάθαρα πια.
Χάθηκε η ομίχλη, διαλύθηκαν τα σύννεφα κι η ομορφιά και η ασχήμια μας κοιτούν κατάματα.
Μην μου ξυπνάς αυτά που αφήνω να κοιμούνται.

10 σχόλια:

  1. Να κοιμίζουμε τις λύπες μας με ένα ωραίο νανούρισμα και να κρατάμε τις χαρές μας ζωντανές.
    Δεν προχωράει αλλιώς η ζωή. Το ξέρουμε καλά πια.
    Όμορφο Ολυμπία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι καλη μου Μαρια ,ποτε δεν προχωρησε κανει αφηνοντας τη λυπη να λιμναζει μεσα στην ψυχη του ... ειναι ενα απο τα ποιηματα που αγαπω ! Καλο βραδυ να εχεις !

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αγαπημενο Μαρια Ελενα ,Φιλακια κιαπο μενα ! καλο βραδυ !

      Διαγραφή
  3. Μάχη ενάντια στη λύπη, Ολυμπία θα το έλεγα εγώ.
    Μάχη αμφίρροπη, αλλά που σίγουρα οι άνθρωποι έχουμε τη δύναμη να νικήσουμε, αν μπορέσουμε, αν θελήσουμε να διακρίνουμε και να απολαύσουμε, τις έστω λίγες αλλά όμορφες στιγμές που υπάρχουν γύρω μας. Αυτές οι λίγες ευχάριστες στιγμές της ζωής μας, σε άλλους περισσότερες σε άλλους λιγότερες μας κρατούν ζωντανούς...
    Όμορφο το ποίημα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκεκριμενα γεγονοτα που μας σημαδευουν και τα θαβουμε μεσα μας και τα αποκοιμιζουμε ισα ισα για να μην μας πονανε χωρις ομως να μπορουμε να τα ξεχασουμε και αφηνουμε μια χαραμαδα ανοιχτη στην καρδια μας ισα ισα να χωρανε να τρυπωσουν οι μικροχαρες και μια ελπιδα πως δικαιουμαστε σαν ανθρωποι που και πουνα γευτουμε και μια μεγαλυτερη χαρα ! καλο βραδυ φιλε Βασιλη !

      Διαγραφή
  4. Σκέψεις μαζεμένες. Σκέψεις προβληματισμού. Κάθε μία από αυτές βγάζει θέματα, αναζητήσεις, προσδοκίες, αγωνίες.
    Καλό σου βράδυ.
    Όμορφη γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκεψεις και προβληματισμοι γηινοι απλων ανθρωπων ,ολων των ανθρωπων που πηραν ποιητικη και μεστη μορφη απο τον μεγαλο Σαιξπηρ ...ενα ποιημα που λατρευω να διαβαζω ,ξανα και ξανα ! καλο βραδυ φίλε Γιαννη !

      Διαγραφή
  5. Τόσα θέλω, μόνο που δεν ξέρω τι μπορώ και αν προλαβαίνω...
    Πολύ Όμορφο Ολυ μου. Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάθηκε η ομίχλη, διαλύθηκαν τα σύννεφα κι η ομορφιά και η ασχήμια μας κοιτούν κατάματα. Οταν ξερεις πρεπει και να θελεις και να μπορεις ! Καλημερα βιργινια μου !

      Διαγραφή