Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΣΧΙΖΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ


  Ζούμε σχιζοφρενικές εποχές όπου το άσπρο πρέπει σώνει και καλά να το ονομάζουμε  μαύρο και το μαύρο άσπρο και όσοι επιμένουμε έχοντας σώας τας φρένας και εμπιστοσύνη στην κρίση μας  βαφτιζόμαστε με ευκολία "έτσι" ," αλλιώς" κι "αλλιώτικα " και άντε να αποδείξεις την περί αντιθέτου αλήθεια  .Άλλωστε το λέει και η ψυχολογία ,όταν θέλεις να καταστήσεις κάποιον ανίσχυρο ο εύκολος τρόπος είναι να του ρίξεις τόνους λάσπη .
    Και εξηγούμαι : o λόγος περί "μαντήλας" ,μίνι φούστας και μαθητικών παρελάσεων.Και οι απορίες μου εύλογες ,γιατί πως στο καλό καταφέρνουν κάθε φορά στις Εθνικές εορτές  να θέτουν θέματα τα οποία αναστατώνουν την κοινή γνώμη και μετατρέπουν σε αρένα αντιπαραθέσεων μέρες οι οποίες κανονικά θα έπρεπε να ενώνουν τους Έλληνες και όχι να τους διχάζουν .Όσο κι αν προσπαθώ να αποβάλλω τη σκέψη ότι κρύβονται άγνωστα συμφέροντα και σκοποί δεν τα καταφέρνω .Άλλωστε είναι νωπή η μνήμη με τον Τσεναι Αλβανικής καταγωγής τον όποιον πριν λίγα χρόνια  τα κανάλια είχαν θεοποιησει και αργότερα ο ίδιος βγήκε και ανέτρεψε με δηλώσεις του  την εικόνα του που με το έτσι θέλω κάποιοι μας επέβαλαν .Το ίδιο επιχειρείται τώρα και με τη συμπαθή κατά τα άλλα μαθήτρια που παρέλασε με τη μουσουλμανική μαντήλα και φούστα μέχρι το πάτωμα .Και έρχομαι να θυμίσω όσους βιάστηκαν να χειροκροτήσουν αυτή την εμφάνιση ,πριν από πολλά χρόνια όταν η μαθητική ποδιά ήταν θεσμοθετημένη για τις μαθήτριες καθώς και η συνολική εμφάνιση τους περνούσε από αυστηρή κριτική ,αυτοί οι ίδιοι ήσαν τότε υπέρμαχοι στο να καταργηθούν όλα αυτά στα πλαίσια του προοδευτισμου  .Αυτοί οι ίδιοι με χαρακτηριστικό  φαρισαϊσμό προκειμένου να φανούν  ανεκτικοί ή δεν ξέρω τι άλλο θεωρούν πολύ φυσιολογικό να παρελαύνει μια μαθήτρια σε εθνική γιορτή φέροντας ένα θρησκευτικό σύμβολο τη ίδια στιγμή που φτύνουν στον κόρφο τους για οποιοδήποτε Εθνικό ή θρησκευτικό σύμβολο  της επίσημου  κράτους .
   Επιπλέον να θυμίσω ότι η μαντήλα επιβλήθηκε και ως μόδα μεταξύ των μουσουλμάνων γυναικών στα πλαίσια μιας θρησκευτικής προπαγάνδας και εξάπλωσης του Ισλάμ που αρχικά ξεκίνησε από την Τουρκία με πρωτεργάτη τον Ερντογαν.Θα έλεγα πως προσωπικά δεν με ενοχλούσε μέχρι χθες η θέα της μαντηλας και πριν χρόνια με άφηνε αδιάφορη ,όμως αυτός ο εξαναγκασμός και η υποχρεωτική αποδοχή και η επιθετική  επιβολή με άμεσο τρόπο ,τη στιγμή που συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν στην Ευρώπη και στη χώρα μας ,εμένα με ανησυχούν και με βάζουν σε θέση άμυνας .Επιπλέουν δεν τη θεωρώ αξιοπρεπή εμφάνιση θεωρώ ότι προσβάλλει την γυναικεία υπόσταση ,ειναι δειγμα συντηρητισμού και θρησκευτικού φανατισμού ,όπως ακριβώς δεν θεωρώ αξιοπρεπή τη μίνι φούστα και τα ψηλοτάκουνα που φέρουν οι μαθήτριες στις παρελάσεις και εμπίπτει στο άκρως αντίθετο .
  Επιτέλους ας σκεφτούμε σοβαρά και ας προβληματιστούμε πριν προβούμε σε οποιαδήποτε κρίση που αφορά το σύνολο της κοινωνίας μας η οποία φαίνεται πλέον να έχει χάσει το μέτρο ,δεν ακούει τις φωνές της λογικής και βιάζεται να υιοθετήσει τη μια ή την άλλη άποψη ανάλογα με το ποιος την κατευθύνει .Όπως παραδείγματος χάριν ακούσαμε τον  Υπουργό Παιδείας κο Φίλη να μας λέει επί τη ευκαιρία της Εθνικής μας εορτής ότι  "..........Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ANANAΝΕΩΝΟΝΤΑΣ τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε ΝΕΕΣ κάθε φορά ΣΥΝΘΗΚΕΣ.............Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ....."
  Και ερωτώ τον κο Υπουργό ο οποίος παρεμπιπτόντως έλαμψε δια της απουσίας του από τους εορτασμούς : ποιες είναι οι ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ που μας αναγκάζουν να δούμε με ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ματιά την Επανάσταση του 1821 ?  και τι εννοεί με τον νεολογισμό ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ,όταν πριν λίγο καιρό ο ίδιος είχε απορρίψει την γενοκτονία των Ποντιων ? για ποια συλλογικότητα ομιλεί ?
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου